Ölüm Nedenim

  • Paylaş:
Ölüm Nedenim-28102014

Ben gidiyorum ömrüm…
Birazını burada bırakıyorum hayatımın; şu gördüğün yollarda gördüğün odalarda salondaki bu koltukta ve Şu caddelerde sokaklarda üzülme bak Sakın: Şu pencere önünde ki güller benim bak bunlara sakın susuz bırakma onlarda benim gibi kurumasınlar sonra; odamın duvarlarında, oturup ağladığım şu köşedeki duvarlarda bırakıyorum gözyaşlarımıda. Birkaç parça eşyam var onlarıda emaneten dolabıma bırakıyorum; iki tişört, bir eski pantolon: sen belki beni görmek istersin diye yerleştirdim dolabıma sana mahcup olmak istemem çünkü
Ben gidiyorum sonsuzluğum…
Belli mi olur, bakarsın günün birinde göresin gelir beni diye fotoğraf albümünde resimlerimi de bırakıyorum sana. Çocukluğumdaki beni bırakıyorum sana, ilk günlerimdeki beni ve birkaç anımın olduğu sayfaları; hatta kendi ellerimle çektiğim bazı fotoğraflarıda bırakıyorum; bakarsın….Beni Unutacağınıda BiLsem bırakıyorum çünkü ben seninle...
Ben gidiyorum herşeyim…
Oturma Odasında ki masanın üzerine, telefonun yanına yazıyorum numaramı, hemen telefon defterinin yanında. Olur da sesimi duymak istersen sakın bu numarayı arayayım deme! Geçmiş zamanlardan kalma bi sürü video kaset var yine televizyon sehbasının çekmecesinde, bol bol sohbet ettiğimiz videoları çekmiştik yaa onlar işte.Özlersen İzle Diye Bırakıyorum Malum Belki  Bunlar Son Görmenden Kalanlardır
 Ben gidiyorum Gözyaşım…
 Akşam üzerileri, saat tam sekizde Seni Seviyorum Derdin Yaa sen yine; söyle söz ben de o vakit sana diyor olacağım. Camdan dışarıya, insanların telaşına dalip git sen yine; söz ben de o gün neler yaptığımı bir bir anlatacağım.
 Ben gidiyorum ölüm nedenim…
Merak Ediyorsun Değil Mi Gittiğim Yeri Aslında Hiçte Bilinmedik Yer Değil, Hani Bazıları Gider Fatiha Okurlar Cenaze Namazını Kılarlar Cansız Bedeninin Üzerine Toprak Atarlar Onu Toprak Altında Yalnız Bırakırlar Şuan Sana Tanıdık Gelmiştir Değil Mi ? Ne O Gözlerin Mi Doldu Yoksa, Ama Beni Sevmemiştin Sen, Ben O Kadar Ağlarken Sen Gülmüştün Ben Sensizlik Ateşinde Yanarken Sen Başkalarının Hayatına Mum Olmuştun Ellerimi Bırakma Ben Sensiz Biterim Demiştim Ama Sen Gitmiştin
Affet Beni Seni Ağlatmak İstemezdim Ne Kadarda Canımı Yaksan Ne Kadarda Beni Ağlatsan Ben Sana Kin Besleyemezdim Keşke Şimdi Yanında Olsam Gözyaşlarını Silebilsem, Hıçkırıklara Mı Boğuldun Sen, Sana Bir şey Daha SöyLemek İstiyorum Hani Söz Vermiştik HatırLıyormusun ? Demiştin Yaa Sen Sensiz Kaldığım İlk Gün Benim Ölümüm Olsun Diye Ve Bende Demiştim Yaa Sensiz Kalacağım Gün Benimde Ölümüm Olsun Sen Benim Sonumsun Demiştim Yaa Bakkk İşte Ben Sözümü Tuttum ELVADA SON MELEĞİM İLK HEYECANIM İLK CENNETİM İLK SAVAŞIM İLK HÜZNÜM SON VEDAM
        seni seviyorum artık dönmem mümkün değil




Diğer Yazılar

Join Conversation

2 yorum

Teşekkürler

Son Yayınlar