Benim Canım Kardeşlerim

  • Paylaş:





Evet Kardeşlik Bizim İçin Çok Önemli 4 Kişiyiz Çook İyiyiz, Kimse Aramızı Açamadı, Açamayacaklarda..Evet O Kardeşlerimde Bahsetmek İstiyorum Öncelikle Başaktan Başlayayım Başak Benim Kuzenim Aynı Zamanda Canım Kardeşimdir, Onu Çok Seviyorum Bazen Sinir Edebilir O Nedenini Biliyor, Çok Güveniyorum Ona Çook Çook, Çoğunlukla Birlikteyiz Gülüp Eğleniriz Mutluyuz Biz Saçının Teline Dünyayı Kurban Ederim..İkinci Olarak Hazal Kardeşim Bu Zamana Kadar En Fazla Bizim Kardeşliğimizi Kıskandılar, Biz Hazalla 2 Yıldan Fazla Süredir Kardeşiz ^^^^^^ İsimli Bir İnsan Sayesinde Tanıştık Bazen Dua Ediyorum Ona Bana Böyle Kardeş Verdi Tanıdığım En iyi İnsan Diyebilirm Bize İftira Atıldı Falan Ama Asla Aramız Açılmadı Bize Engel Olamadılar Bunu Anlatamadık Biz Dünya Ahiret Kardeşiz Dedik İnandıramadık Çünkü Bize Güvenmediler Bizi Çekemediler Ben Söz Verdim Bu Kardeşlerime Asla Ve Asla Hiç Kimseye Değişmem Aslaaa… Üçüncü Kardeşim Kader, Kader Benim Canımdır 4 Yılımdır, Kaderle Asla Kusmedik Biz Kader Çünkü Bana En Fazla Değer Veren İnsandır, Onunla İlk Başta Kavgayla Tanıştık Sonradan Çok İyi Arkadaş Olduk Onun Annesi Seher Ablamında Ellerinden Öperim Bizim Konuşmamıza İzin Verdiği İçin Kaderle Buluştuk Birkaç Kez O Geldi Ben Gittim…Onunla Hep  Güldük Biz Hı Bide Bana Canımın İçi Kargo Göndermişti Onu Asla Unutmam…Bende Verdiğim Sözü Tutacağım Söz Veriyorum Buna.. Şimcik Sonrasında Bizim Grubumuz Var BHÇ Diye Açılımı Başak Hazal Çağdaş Bizim Kardeşliğimiz Ebedidir O Grubumuza İnşallah Kaderde Gelecek Yakında… Bizim Aramızda Sır Çıkmaz Asla J Ben Kardeşlerimle Gurur Duyuyorum Allahıma Şükürler Olsun Onları Bana Verdiği İçin Ve Yeminde Ediyorum Bunların Canını Yakacak İnsanın Hayatını Yakarım Seviliyorsunuz Canlarım Benim JTüm Sırlarımı Bilen İnsanlar J

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar