Bugun Hava Soğuk 69K Takipçiye Özel

  • Paylaş:

Bugun Hava Çok Soğuk Gerçekten Yağan Kardan Mı Yoksa SensizLikten Mi BiLemedim..
Ve Bana Karşı Ağır Bir Suçlama, ÇaresizlikLer Etrafımda Çekemeyen İnsanLarın Doldurmasında..Ufku Görüyorum Yarınlarda Ve Yarındanda Yakın Zamanlarda İçimde Var Olan Ebedi Aşkın Kurbanı Olmuşum Ben Yalnızlık Çepe Çevre Sarmış Dört Bir Yanımı Korkuyorum Artık Sevmeye Oda Beni Bırakır Diye Bırakması Sorun Değilde Yaa Severse Başka Elleri !!! Şuan ÖyLe Üşüyorum Ki, Titreyen Bedenim Titreyen Ellerim Sana Yazmaktan Asla Usanmayacak Bıkmayacak, İnsan Bazen Kendine Her şeye Hayret Ediyor
Ben Hiçbir Zaman Sevmedim Asla Sevmedim Sadece 3 Kişi Haricinde  Bugunume Kadar 3 Kişiye Gerçekten Aşık Oldum Birincisi En Uzun İlişkimdi Zaten Onda Bitti Karşılıklı Bitti İkincisinde MesafeLer Girdi Üçüncüsü MesafeLerin Engel Olmadığı İbaredeydim Görmediğim Kokusunu Bile Bilmediğim Biriyleydim, Ben O Zaman İnanıyordum Gerçekten Olacağına İnanıyordum…Bu Kişiyi Çevremde Sadece İki Kişi BiLiyordu Onlarda Zaten Beni Uyarmışlardı Seni Kandırır İnanma DemişLerdi Ama Ben İnandım Ben Kandım Allahımm Ben Yandım Çok Büyük Acıyla Yandım, Ben Aslında Hiç Bir Zaman Bir Kızla İdare Edebilen Biri Değildim, Fakat Artık Ben Kendimi BununLa Çok Ciddi Görüyordum Çoook Seviyordum Tüm Kötü Olan Her şeyden Vazgeçtım Kendimi Onun Yoluna Adadım…
Bastığı Topragı Bile Öpecek Kadar Çok Seven Ben Nasıl Olurda Böyle Saçmalık Aşka Kurban Olmuşum..SaçmaLık Evet Neden Peki ? Çünkü Hep Yalan Duydum Hep Yalan Oldu Her şey Yalan Bide Hani Yapar Yapar Sonra Beni Suçlar Bide Bu Huyuda Var Kızımısın Aboww Maşallah, Tamam Ben Önceden Hata Yaptım Fakat Düzelttim Kendimi Ama Nafile O Hiç Düzelmedi…Evet Şimdi Nasıldır Bilemem Mutlu Veya Mutsuz Bu Yazımı Okur Veya Okumaz Onuda Bilemem Ama Ben Yazmaya Devam Edeceğim Her Daim Yazacağım, Çünkü Benim Şuan Dilim Değil Kalbim Konuşuyor..
Gitsin Bırakın Gitsin, Azda Olsa Mutlu Etmedi Mi ? Azda Olsa İnandırmadı Mı ? Gerçekten Rölünü Çok İyi Yaptı Ben Gerçek Gibi İnandım Gerçekten Çok İyi Bir Aktör Yalanları Falanda Uymuş Yönetmenlikte Yapıyormuş O Tatlı Sesiyle Çok Güzel Seni Seviyorum Diyordu…Öyle Bir Çarpıldım Ki Anlatamam…Bide Hele Rolünde Sadece Kandırmakta Yokmuş Kandır Hayaller Kurdur Falanda Varmış Aman Aman 


 

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar