Ya Devam Etmeliyim Yada Gitmeliyim


gitmeliyim,yada kalmalı,hep birini bekledim,nefes alamamak,çok özlemek,çok acı çekmek



Nerden başlasam bilemiyorum ama bir yerden başlamalıyım.Aklımda o kadar çok soru varki cevabını veremediğim.İçimde o kadar çok acı varki kimseyle paylaşamadığım.O acı öyle bir acı ki ne kaleme geliyor ne kağıda öyle yüreğimin bir kenarına öyle bir işlemişki hiç bir yere çıkmıyor...

Hep birini bekliyorum elimden tutup kaldıracak,omzunda ağlayacağım,saçımı okşayacak en saf, en temiz haliyle...Öyle bir tutacak ki beni,öyle bir güvenecekki bana bir daha bırakmayacak.Öyle birini aramak yıkmadımı zaten beni neden rıyorum ki yine neden!!!İşte yine muhtacım birilerine yine ihtiycım var.

Bu yüreğimin acıları ne zaman dinecek.ne zaman bitecek,bu içimdeki sızı.Nefes alamamak ne kötü birşey.Çığlıklar arasında susmak,fırtınalar içinde durulmak ve sonunda dalgalar arasında boğulmak,kocaman kayaların arasında sıkışmak gibi hayat bunun bir ötesi yok bunun daha boğucusu.

Bir insana güvenmek bu kadar mı zordu,birilerine derdini anlatmak bu kadar mı zordu? Hayatın kamçıları dolanmışken boğazıma yaşamak bu kadar zordu işte.Ama ne anlayabildim insanları nede anlatabildim.Beynimi dert etmiyorum o zaten ölmüş bir zavallı o yotgun savaştı.Bilirsin savaşçılar veda etmez.Sadece yorgun düşerler dinlenemezse vedasız çekip giderler.Bende vedasız gittim ya yüreğinden hoşçakal bile demedim arkama bakmadan gittim.Ben yorugun bir savaşçıyım yüreğimde kabuk bağlamış hala sızıntı halinde kanayan bir yaran var.Yorulmak kolaydı,hayat yorardı insanı çünkü asıl savaşmak vardı...Neyse ki o savaş hiç bitmeyecek ben bir gün bitene kadar ya devam etmeliyim yada gitmeliyim....



BU YAZIYI BURADA PAYLAŞMAMA İZİN VEREN ÇAĞDAŞA TEŞEKKÜR EDERİM YAZARLIK İSTEĞİMİ KABUL ETTİĞİ İÇİNDE AYRI OLARAK TEŞEKKÜR EDERİM



————————————————————
Yeni yazar bengü iletişim:

bengukpck@heroma.tk


————————————————————
Site Sahibi Çağdaş iletişim:

cagdas@heroma.tk


————————————————————


                               BENGÜ KPCK

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar