KÜÇÜK BİR NOT

  • Paylaş:
Aşk Sözleri, Aşk Sözleri 2016, Aşk Mesajları - Güzel Sözler Çağdaş Pf



KÜÇÜK BİR NOT

 


Ne yaşam,ne hayat anlatılacak çok şey varken yaşanan bunca acı neyinle beceremedin, yol mu uzun geldi yoksa benle yürümek mi ? neyse…
Anlatacaklarımı şimdi sus ve beni iyi dinle ;ben küçükken başladım her zorluğa kolay yıkılmam sandım her savaşta yenilgiyle döndüm elimde olmadan kendi kırdığım  cam parçalarıyla zararı başkalarından gördüm ama onlar değil kendim parçaladım hayatımı her defasın da vicdan muhasebesi yapan ben oldum ben gittim kırdım sandığım beş para etmez insanların ayağına sen de onlardanmışsın meğer …
Çoook geç anladım belki yine noldu diye düşüneceksin ama söyleyim ben yine çokk özür dilerimmm seni yüreği büyük biri sandım ..
Hayatı iki kelimeyle anlatanlardan değilim yaşadıklarımıda anlamanı bekleyemem zaten ağır gelir sana bendeki bu yürek ve bu sevda .Çoook acıdıki yüreğin yaziyorsun bana diyeceksin değil mi? Ve şöyle söyleyim ilk defa doğru tahmin ettin ama seni hala sevdiğimden değil senin gibisine güvendiğimden nankörlük sadece kedilere mahsus diye duymuştum  sende de var olduğunu geçç fark ettim …
Onca yaşadım şeyi silmeyceğim senin yaptıklarınıda; unuturum sanma şimdi aynı şeyleri bi başkasına yaşatiyorsundur, mutlu ediyorsundur peki geride bıraktıkların yaşattıkların sen kendini en büyük sanan öyle bi duvara çarparsın ki tüm acıttığın canları tek bir kişide görüp kendin yaşayınca beni anlayacaksın biliriimm …ama unutma her aldığın ahhhh sana döndüğünde ‘keşkeye’ dönüşür.Beddua ettiğimide sanma kırgında değilim hani bende böyle atıyorum içimdeki seni...Her şeyi bitirir bu yürek adınıda anmadım bak çok istediğin söyledimde boynuma atladığın o iki kelimeyideee…
Yazık sen gibiler yüzünden parcalanan bunca can ,ama telaşlanma birgün sende herkes gibi anlayacaksın sevmenin büyüklüğünü nasıl yürek taşıyan insanlar olduğunu ve satılmamış hayatlar içinde nasıl aşklar yaşandığını…
Şimdi benden herkese küçük ama değerli bi;
NOT:’’kimseyi parçalayarak kendinize bi hayat kurmaya çalışmayın öyle sevin öyle sevilin ki ‘MUTLULUĞU’ etrafınızdakilerde görüp işte bu AŞK işte bu SEVDA diyebilsinnn’’ …
Şimdi belki zamanı geri alamazsınız ama yeni her şeyi ederi kadar yani değeriyle yaşayın …
Unutmayın başkasının mutsuzluğu hiç bi zaman sizi ‘MUTLU’edemez…



 

Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar