Sen Ve Ben

  • Paylaş:



rumeysacagdas,aşk sensin,bizi seviyorum, çok seviyorum, bizim dünyamız,Sensizliği hiç sevmedim,sonbaharımsın,sen ve ben,gözlerine aşığım,
Sen Ve Ben


Çok seviyorum seni inan çok seviyorum. Anlatamıyorum nasıl birşey bu ama inan deliler gibi seviyorum seni.Dayanamıyorum seni üzmeye üzülmene. Senin için herşeyin en iyisini en güzelini en doğrusunu en hayırlısını istiyorum her zaman.İnşallah farkındasındır bunun. Belki istemeyi bilmiyorum ama ya da istiyorum ama kendim ayrı telden çalışıyorum ama inan doğru bildiğimi ve doğru olanı istiyorum senin için,ikimiz için,bu ve diğer dünyamız için..

Seni seviyorum bitanem;birtane olduğun için,senden başka yok,başka birini sevemem,başka birinde yokum ben.Ben sendeyim sana bıraktım kendimi,seninleyim,birşey istemem senden başka.Dokunamam ki başkasına,tutamam kimsenin elini,öpemem kimseyi,böyle arzulu isteyemem kimseyi senin gibi.Ben seni seviyorum,seninleyken bizi,beraberken yaşamayı seviyorum.Zamanın geçmesini hiç sevmedim seninleyken,zaman hep benden aldı seni ona çok büyük kinim var içimde.Ben seni seviyorum seninleyken bizi.Sensizliği hiç sevmedim hep soğuktu,hep üşüdüm,hiç kalbim deli gibi atmadı,gözlerim parlamadı,içimden gelerek gülmedim.Ben sensizlikte sadece hayal etmeyi sevdim,bazen haya edemedim seni onuda hiç sevmedim.Ben seni seviyorum seninleyken bizi....




Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar