Seni Bis Bis BisSuruuu Seviyorumm

  • Paylaş:
Seni Oyle Cok Seviyorum Ki, Bedenim Bir Butun Olarak Sana Ait Gibi Resmen :)) Dusunseneee Kalbim Sadece Senin İcin Atmak İstiyor Gozlerim Sadece Seni Gormek İstiyor Kulaklarim Sadece Senin Sesini Duymak İstiyor Burnum Sadece Senin Kokunu İcime Cekmek İstiyor Dilim Sadece Seni Sevdigimi Soylemek İstiyor Ellerim Sadece Senin Ellerini Tutmak Ve Sadece Senin Saclarini Oksamak İstiyor Ayaklarim Sadece Sana Yurumek İstiyor Hayallerim Sadece Seni Duslemek İstiyor Goz Kapaklarim Gozum Kapandiginda Sadece Seni Ruyamda Gormek İstiyor Uykularim Sadece SeninLe Baslamak Ve Sadece SeninLe Bitmek İstiyor Cok Huysuz Oldugum Gece Uyumak İstemeyip Sabahta Uyanmak İstemedigim Huyum BiLe SeninLe Degisebilir.. Sevmek Kelimesi Benim İcin Yetersiz Suan Bak Tum BedenimLe Sana Aitim Ben Tum Kalbimle Sana Asigim Ben... Bosverdim Ben Herkesi Sadece Sen Ve Ben OLaLim Yeter Matematik Gibi Baksana Sen x Ben = Cocuklarimiz Gibi Sen ÷ Ben = İmkansiz Gibi Sen - Ben = İslem Hatasi Gibi Sen + Ben = Biz Gibi :))) Mutluluk Diye Roman Yazilsa Senin Hayatini Yazarlar Kesin Bitanemm :)) Saatler BiLe Resmen Seni Anlatiyor Suan Gece 02.24 Saat Sen Aklimdasin Sonra 3 4 5 6 7 8 9 10.... 00:00 Bak Hep Sensin Aklimda Ki Degisen Tek Sey Takvim Yapraklari Baska Birsey Yok Herseyim :)) SENİ BİS BİS BİS BİSSSS BİSSSURU BUSSSBUYUKKK KOCAAAMANNN SEVİYORUMM TAMAM Mİ :))


ask diyince aklima gelensin,ask sozleri,sana yaziyorum yine,askimla mutluluk

ask esittir sen,seni cok seviyorum sozleri

tum bedenimle sana asigim, seni cok seviyorum ben lan


Diğer Yazılar

Join Conversation

1 yorum

Teşekkürler

Son Yayınlar