SEN BILMESENDE BEN OLUYORUM 😥😥

  • Paylaş:



Merhaba canimdan bile cok sevdigim insan, bugunde sensizim bugunde sensiz basladigim gunu sensiz bitirdim... Her sabaha birlikte uyanirdik biz her gece birlikte uyurduk biz simdi ne degisti acaba ? Biz kendimizi kendimiz bitirdik kendimizi kendimiz acilarin icine ittik. Seni cok ozledim insan nasil anlatabilir ki bunu cok ozledim ozetce cunku kac gun oldu artik kac takvim bitti kac takvim yapraginda biz bir omru diledik sayamadim ama sunu bil ki ben seni herkesten cok sevdim hayatta tek bir kisiyi bu kadar sevebildim ailem dedigimde ailemin icinde en guzel yerinde sana yer ayirdim ben ne kadar mutluda gorunsem mutlu degilim iyi degilim ben iyi olamiyorum cunku sen yoksun cunku kalbimi verdigim insan yok. Suan yerimde olmani isterdim cektigim aciyi hisset isterdim biz nasil bu hale gelebildik birbirimizden 1 saat ayri kalamayan biz simdi gunlerce haftalarca ayri kaliyoruz. Sensiz olan hersey cok anlamsiz hayatin bos oldugunu anliyorum suan bunlari icimdeki hickirikla yaziyorum gozlerimde ki son damlalarida sana adiyorum bilmiyorsun ama ben cok seviyorum yemin ederim cok seviyorum istedigin gibi biri olmak istedim cabaladimda olamadiysam affet... Hayallerim vardi seninle sayamadigim kadar cok her boslugumda sen olmasan dahi ben sen varmissin gibi yasadim ben sen hep yanimdaymissin gibi yasadim ismini hayallerimde heceledim sensiz olan her saniyede seninle olacak herseyin hayallerine kapildim anla ki ben seni cok sevdim 😞 Bu yaziyi okursun veya okumazsin bilmiyorum ama bunu ben buraya ekliyorum 😞 Biz bu kadar basit degildik hani ilk tanistigimiz gun veya ilk bu bulustugumuz gun ne kadar guzeldi degil mi ? Veyada benim icin cok guzeldi cunku bu kadar surenin ilk baslangic gunuydu bu kadar sure buralara kadar gelecegimizi hangimiz tahmin edebilirdi ki biz bir cok seyi birlikte astik bulusabilmek icin birbirimizi gorebilmek icin herseyi yapan bizdik ilk bulusmamizi ilk resimlerimizi birlikte gecirdigimiz gunleri hepsini silebilecekmisin ? 😢  sahsen ben silemem sahsen ben bitiremem sen onlar eskide kaldi desende ben unutamam seninle yasadigim hic birseyi ben seninle hayatimin en iyi gunlerini yasadim en mutlu gunlerimi ben seni cok sevdim ve seviyorumda 😢 Kalbim aciyor artik cok fazla aciyor sen yokken olan acinin tarifini bile bilmiyorum bu bas agrisi gibi degil bu baska agri degil bu senin verdigin acii 😢  Hani hic aramiyorsun dersin ya hani hic konusmuyorsun dersin ya suan o dediklerin oldu iste 😢 Canim Yaniyor Ne Kadar  Umursamasanda Kalbim Aciyor 😞 
Ne birini kaybetmek, ne zaman kaybetmek, ne canımın yanması ne uğradığım haksızlık hiç bir şey üzmüyor bu aralar beni.
Umudumu kaybetmiş olmak dağıtıyor fakat.
Bir insanın elinden umudunu aldığınızda geriye ne kalır ki? Kalmadı işte.
Bende, benden geriye hiç bir şey kalmadı.
Etten bir duvar.
İçine hapsolduğum, ne dışarı çıkabildiğim, ne birini içine alabildiğim kalın kalın duvarlar.
😓😓

Kendine kızgın olmak hiç bir kızgınlığa benzemiyor.
İnsan sadece kendini affedemiyor sanki.
Ben yapamıyorum yani.
Affedemiyorum. 😒
Kendime bunu yaşattığım için affedemiyorum...
İnsan yoruldum demekten bile yorulur mu?
Yorulurmuş.

😥😥😥😥😥😥😥😥😥

Bazen kendime çok güzel yalanlar söylüyorum.
Mutluyum, iyiyim.
Sabırlıyım.
Acıtmıyor, biliyorum gelecek, diye.
💔💔

Sonra bu yalanlara inanıyorum, inanmak istiyorum.
Öyle daha az canım yanıyor çünkü.
Sadece böyle mutlu olabiliyorum.


Siz hiç insanlar ağzını açıp "Gelmeyecek" diyecek diye yüreğiniz ağzınızda beklediniz mi?
Birine bir şey sorarken ödüm patlıyor beklediğim şeyleri söylemeyecekler diye.
Ama söylüyorlar, onlar beklediğim şeyleri söylüyor.
Belli ediyorum belki de korktuklarımı, kıramıyorlar beni, kıyamıyorlar belki de.
Belki de acıyorlar acınası halime.




Birinin yüzüme gerçekleri çarpmasına o kadar çok ihtiyacım var ki.
Hiç bir şey hayal ettiğin gibi değil demesine.
O hayal ettiğin gibi biri değil demesine.
O kadar çok ihtiyacım var ki...


SEN BILMESENDE BEN OLUYORUM 😥😥

Diğer Yazılar

Join Conversation

1 yorum

Teşekkürler

Son Yayınlar