Seni Mutsuz Edeceksem Eger...

  • Paylaş:


ömrüm diyenim, sen ömrüm derken ben senin ömrüne kast ediyormuşum gibi hissediyorum.. seni yersiz yere üzüyorum belki de.. belki de değil, gerçekten üzüyorum seni biliyorum. helal et hakkını, affet beni..

senden vazgeçmek istemiyorum, senden vazgeçmek fikri içimi hüzünlendiriyor..

ben fark etmemişim ama seni çok sevmişim bu arada, özlemek seni, o kadar hoş ki...

aklımın karışık olduğunun da farkındasın, korktuğumun da.. korkularımın ne boyutta olduğunun farkında mısın acaba?

neden çekesin beni? neden benimle heder edesin güzel yüreğini? çok cevapsız sorum var ama sen hepsine bir tane cevap veriyorsun... " seviyorum seni ömrüm " diyorsun..


seviliyorsun da..

bu aşkı söyleyemem senden bir başkasına, seni sormam imkansız, imkansız, imkansız... rüyalarım olmasa...

işte gece gece bu şarkıyı dinliyorum... ben seni rüyamda da görmüyorum... iyi bir şey değil bu değil mi?

halbuki beni heyecanlandıransın, her daim aklımda olansın, gözlerimi sana kapatıyor, sana açıyorum.. özlüyorum, sesini duymayınca günüm anlamsız oluyor, gözüm telefonda oluyor.. bir kaç satır kelamını özlüyorum...

telefonda konuşurken, canım diyorsun ya, öyle bir diyorsun ki, sanki dünya gözünden silinmiş, tüm dünyan benmişim gibi hissediyorum...

bensiz sen Allah korusun, ölürsün gibi geliyor..

ruhum, ruh eşim, canım sevgilim...

ne güzel karşılıklı sevmek ve sevilmek... sevmenin her hali güzel midir bilmiyorum ama seni sevmesi güzel...


iyi de etmiyorum diyorum, bazen sonuna dek neresi ise bu ömrün yettiği yere kadar olur gibi geliyor bana, ayrı bile olsak ayrıdan kastım aynı çatı altında bile olmasak, yaşlanana dek birbirimize ait olarak geçer ömür gibi geliyor..

seninle konuşmaktan sıkılmıyorum, seni dinlemekten, aklıma gelen herşeyi sana anlatmaktan sıkılmıyorum. çekinmiyorum senden.. benden birisin.. benimsin...

aşk geçse bile sevmek baki olandır diyoruz ya, biz seviyoruz da..

kalbinin verdiği savaşın galibiyeti seni sevmem.. ben böyle tutulduysam sana senin savaş vermen sonucudur.. senin sevmeyi bana öğretmenle alakalıdır.

ama korkuyorum canım.. çok korkuyorum.. biliyorum daha yeni her şey. bir alışma süreci geçirmem gerekiyor, yara aldı kalbim, istiyor bile olsam bu şu anki hali ile böyle..

ama beni korkutan bizden gerçekten vazgeçmek, bu süreçte kendime söz geçirememek.. hani hep bahsettiğim korkularımın bir de yanına benli bir hayat eklenince ne olur bilmiyorum...

hep ettiğim duayı ediyorum şimdi de; eğer ki seni mutsuz edeceksem Allah kalbimize soğukluk nasip etsin...

birbirimizden uzaklaşalım..

okurken keyfini kaçıracak bunlar ama şunu unutma..

ben seni seviyorum.. ben sana aitim.. bunu hissederek söylüyorum. kader de ne varsa görecek ve yaşayacağız..

Allah utandırmasın ve hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah...

öpüyorum miniğimi...










Önemli Not Bloguma Kimse Girmiyor Diyenler Varmış Buyrun Ziyaretçi Dökümanı


Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar