Dünyada Ve Ahirette En Hayırlım Sen Ol

  • Paylaş:

Herkesten uzak olmak ister ya insan bazen.. Ben bugün bir senin yanında senin kollarında olmak istiyorum.. Yalnız ikimiz olalım bugün dünyada.. Elimden tut uzaklara götür mesela beni hep bizim gibi sevenlerin olduğu askla sevgiyle beslenen dürüst insanların yanına..hatta biz olalım bugün yalnızca..Ben susayım sen anlat mesela ellerimden tutup bugün, tüm gücünü ver bana, gözlerime bak yüreğime bak.. Yaşam kaynağımsın sen benim, bakışınla can katansın canıma.. Sen yanımda olunca hayatin kırdığı yanlarımı unutuyorum ben.. Sen varken en güçlüsü oluyorum...Herkes biz gibi değil ya, üzüyorlar insanı kırıyorlar.. Sabrediyorum ama sonuna geldiğinde onlardan çok kırıyorum.. Hem kırıyorum hem üzülüyorum.. Ama elimde değil bir yerden sonra siliyorum..



Ben hep dua ediyorum.. Allahım hem bu dünyamda hem ahiretimde sonuna/sonsuza kadar hayırla birbirimize es/sevgili et birbirimizi, hiç ayırma' diye ..
Çünkü ben sensizken korkuyorum hayattan, insanların bozulmuşluklarından, bize benzemeyen herkesten kaçıyorum ben..
Ben bu dünyayı bir seninle bu kadar seviyorum.. O zaman güzelliklerini görüyor gözlerim kalbime yansıyan suretinden..
Seninle hayaller kuruyorum.. Başbaşa bir dünyaya sadece ikimizi koyuyorum. Cennet gibi ask kokan bir zamanda bir ask olalım istiyorum..
Ben hep seninle,sendeyken kendim oluyorum..
Bu hayatta yanımda olduğun, bana güç veren en büyük destekçim olduğun ve sevginle, aşkınla yüreğimi güçlü kıldığın için teşekkür ederim birtanem..
Seni seviyorum.. Her sabah seni bir
gün daha her nefeste içime çeke çeke kana kana sevmek için uyanıyorum..
Nefesim ol hep..
O kadar içimde ol o kadar yanımda ol o kadar hayat'm ol..




Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar