UCAK DIYINCE AKLIMA ILK GELEN

  • Paylaş:
Evet Size Bir Animi anlatmak Istiyorum, Kucuktm Iste 6 bilemedin 7 yasindayim iste o zamanlar ucak meraki var bende ucaklari cok seviyorum her ucak sesi duydugumda disari cikiyorum hemen ucaga bakinca ne anladigimida bilmiyorum ama seviyordum iste o zamanlar tabi onceki evimizdeyiz yine birgun ucak sesi duydum hemen kostum balkona balkon dedigim yerde iki katli ev boyunda Iste sonra ciktim disari ucaga bakiyorum gokyuzune bakinca gozun kamasir ya hany elimide tuttum gozumun onune izliyorum ucak evin arkasina gittikce bende gidiyorum o gidiyor ben gidiyorum birden asagiya dustum Allahin Isi o gun taslarin uzerine dusmeme ragmen hic birsey olmadi :)


Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar