Ayrılık Bahaneleri

  • Paylaş:



sorun sen de değil bende...
gerçekte şudur:”senden bıktım.artık
hayatımdan çıkmanı istiyorum. zaten benim
kafamdaki tek problem de sensin. sen
olmazsan o kadar rahatlayacağım
ki,anlatamam. sende ayrılmak için kendimi bile
sorunlu insanlar grubuna soktum. anla artık
ve beni rahat bırak.”
zamana ihtiyacım var...
senden ayrılmak istiyorum; ama,bunu sana
şimdi direkt söylersem bana’ neden’ diye
soracaksın.bende başkasından hoşlandığımı
söyleyemeyeceğim için doğru dürüst bir neden
gösteremeyeceğim.
senin sevgine layık değilim ya da sen benden
iyilere layıksın...
tamam beni çok seviyorsun;ama,ben seni senin
beni sevdiğin kadar sevmiyorum e buda
söylenmez ki...benim gönlüm uçları. bir o
çiçeğe bir bu çiçeğe konmak istiyor. oysa sen
sevdiğin zaman kendine körü körüne bağlı
birini istiyorsun.ben öyle değilim. bir hafta
biriyle,bir ay başkasıyla heyecan yaşamak
istiyorum. şimdi seni aldatsam da ayıp olacak.
en iyisi tak sepeti koluna herkes kendi
yoluna...
ilişkimizi biraz dinlendirmeliyiz...
ilişkimizi bitirmeliyiz diyecektim;ama ağzımdan
bu çıktı. hem zaten diğerini söyleyecek
cesaret yok bende. bu yüzden bunla idare et.
ilişkimiz dinlenirken,ben harekete geçeceğim.
etrafta serseri mayın gibi dolanacağım ve
kendime yepyeni ilişkiler arayacağım...
aşkımız heyecanını kaybetti...
adrenalin bağımlısıyım. ben aşk falan değil
resmen heyecan istiyorum. bunu da bana
ancak başka bir aşk sağlar. seni terk etmeye
niyetliyim de bana heyecan lazım1
diyemiyorum. şimdi se4n kendini değiştirmeye
çalışacaksın. saç
şeklin,makyajın,kıyafetlerinle beni yeniden
heyecanlandırma çalışmaları içine
gireceksin;ama,boşa yorulma. çünkü ’bu aşk
burada biter ve ben çekip giderim’...







Diğer Yazılar

Yorumlarınızla Katkıda Bulunun

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Teşekkürler

Son Yayınlar